onsdag 18 november 2009

Nu har jag gjort det!

Nu har jag tagit steget, kastat mig ut för branten, JAG HAR REGISTRERAT MITT FÖRETAG!!!!!

Jag vet inte hur det kommer gå, kanske bra, kanske inte alls, vem vet? Men jag vill testa, jag lever här och nu och då bara måste jag prova mina vingar! Jag har ju min trygghet i mitt jobb inom luftfartsbranschen så det här är bara en sidoverksamhet, men det känns roligt och viktigt för mig!

Och jag vill inte vara den som ser tillbaka på mitt liv och säger - Jag ångrar att jag inte gjorde....utan istället kan se tillbaka och säga -Jag är glad att jag gjorde.....!

Aaron & Me is up and running, HÄNG MED!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Lindis sa...

Lycka till!!!! Hoppa det går bra.

Mrs T sa...

Lycka till! Verkligen jättefina och mysiga saker du givit prov på. Kanske kan bli en beställning framöver när vi vet lite mer...

Kram