fredag 20 november 2009

Nu kliar det i inredningstarmen....

.....för ett par veckor sedan blev vi färdiga med vår hall och nu börjar det klia i inredningstarmen igen! Jag ska ge mig på vårt gästrum nu, har jag tänkt mig. Ingen stor grej, ska kasta ut en gammal spegel och en liten bänk som Aaron har haft att leka med och en gammal byrå åker nog också ut. Sedan har jag tänkt mig att sätta upp kanske 6-8 konsollhyllor under varandra och på dem ska jag ha tidningar, pennor, papper, små förvaringsgrejer, blommor och en herrans massa andra saker som man har i ett kontor, för ja just det-kontoret ska få flytta en trappa ner!
Bildbevis när jag är klar, I promies!
Typ så här har jag tänkt mig, ungefär.....fasst flera hyllor då, från golv till tak, typ....

Nu ska jag bänka mig framför Idol, imorgon väntar 5-årskalas!

God kväll, gott folk!

Inga kommentarer: