måndag 23 november 2009

Adventspynta med Aaron

Aaron skulle hjälpa mig att adventspynta idag. Vi skulle sätta en stor lykta med en ljusslinga i under trappan.
Sagt och gjort, vi ställde dit lycktan och lade in ljusslingan och tände den till Aarons stora förtjusning! När jag tittade till nästa gång satt han där vid lyktan och öppnade, stängde, öppnade, stängde...tills slut tog han varsamt ut slingan och sa för sig själv: "Fiiiin den är...."medan han höll varsamt i den med båda händerna. Och vad hände sen, jo helt plötsligt sa han: "Aaron gå in där i huset" och kröp in.
Av alla stjärnor på himlen lyser du starkast Aaron, jag älskar dig mer än ord kan beskriva!

Nu väntar Stockholm i 3 dagar, så det blir inga blogginlägg för mig förrens i slutet av veckan!
Kram och god natt!

1 kommentar:

Lindis sa...

Tänk att han fick rum där, det trodde jag inte. Gullungen!