fredag 9 oktober 2009

Vårt sovrum

Välkommen sköna Fredag!
Idag har jag hunnit med massor, jobbade till lunch, tog sen friskvårdstimme (en riktigt bra förmån med att jobba statligt) och gick på 1 timmes powerwalk. Efter det var det dags att hämta Aaron på dagis och vi gick till favoritlekplatsen och åkte rutschkana och sen en sväng till skogen och plockade kottar. Det är fantastiskt vad barn uppskattar det lilla i livet, jag blir så genomlycklig när jag ser att han är glad!

Nu väntar vi på efterlängtat besök från Stockholm. Våra vänner stannar hela helgen så det blir nog inga blogginlägg för mig den här helgen. Tänkte visa er några bilder från vårt sovrum. Jag tycker väldigt mycket om den randiga tapeten tillsammans med vår säng, det ger ett så lungt och skönt intryck och det känns skönt att somna där.

Ha nu en fantastisk helg allihopa! Gör någonting som ni får mycket energi av, det ska jag göra!
KRAMAR!

Inga kommentarer: