torsdag 8 oktober 2009

Hemma hos oss

Jag kom på att jag inte har visat så mycket bilder från mitt hem, så jag lade upp en del bilder här vid sidan om, hoppas ni tittar på dem!

Tiden går så snabbt, jag önskar att dygnet hade många fler timmar så att man skulle kunna hinna med lite mer av det man gillar mest! Igår gjorde jag iordning utanför vår entré, köpte lite nya blommor och pysslade lite. Jag tycker det är så härligt att komma hem om det ser fint ut vid dörren. Så här års är ljung och prydnadskål mina favoriter. De åkte ner i krukor tillsammans med sommarens murgröna, som förtfarande är lika fin! Den lilla fågelholken från Wildlife Garden fick Aaron av sin morfar förra julen. Jag kan inte riktigt bestämma mig för var vi ska sätta den, så jag flyttar runt den lite var stans i väntan på det perfekta stället, så just nu pryder den trappan.
Jag passade även på att ta några foton från vår altan, jag älskar den fina mjölkkrukan från Vimmerby Mejeri, det syns att den har många år på nacken! Den fina fotogenlycktan har jag hittat på magasinet hemma hos mamma och pappa. Där kan man göra fynd, de bor på min pappas föräldrahem, en gård där mycket fint har samlats under många, många år!
Ses imorgon!
Kram!






2 kommentarer:

Mellan fyra väggar... sa...

Mycket fint! Gillar det vita skåpet som du har till höger
på bild!

Maria sa...

Vad fint ni har det!