onsdag 7 oktober 2009

Ett steg närmare...

Mötet med coachen gick bra och han trodde på min idé! Gissa om jag känner mig glad?!?! Nu återstår det bara för mig att sätta allt i verket, för det kan ingen hjälpa mig med, det måste jag göra själv. Vi gick igenom en plan och när jag kommit en bit på väg ska jag få hjälp med budget och annat som jag inte riktigt har kläm på än.

Först ska jag i alla fall ta kontakt med tryckerier och begära in offerter, kontakta Bolagsverket och Skatteverket och göra en affärsplan. När det är klart tar jag nästa steg, jag ska skynda långsamt så att allt blir precis som jag vill...

Ett steg närmare en dröm, att våga är att vinna...

Många kramar!

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad kul! Fortsatt lycka till!

Anette sa...

Det låter spännande!
Lycka till!
//anette