fredag 2 oktober 2009

Trevlig helg!

Jag vill önska alla EN RIKTIGT TREVLIG HELG! Jag ska spendera morgondagen framför datorn, där jag förhoppningsvis kommer en bit framåt med mina tankar runt ett företag. Matti och Aaron åker till Vimmerby och hjälper farfar att ta upp båten för vintern. Imorgon kväll ska jag gå och se Ladies Night med några tjejkompisar, KUL ska det bli!
Tänkte bjuda er på några riktigt höstiga bilder som jag knäppte idag. Hösten är fantastiskt vacker, tycker jag! Att få se naturen klä av sig sin sommarklädsel och inta höstskruden ger mig energi!
Jag tänkte också passa på att tipsa er om en riktigt bra tidning, Vackre Hem och Interiör. Den innehåller så fina bilder och inspiration så har du inte köpt den än så gör det! Det nummret som nu finns ute i butik kommer jag fullkomligt läsa sönder!
Många kramar!

Vattenspruta från Indiska, kristall-ljushållare second hand, tavla made by me, Jenny Design.

Tänk på att det är ROSA månaden nu, ge ett bidrag till cancerfonden genom att köpa Rosa Bandet, du kan genom att ge 25 kr rädda liv!!!!!!

Inga kommentarer: