onsdag 28 oktober 2009

En favoritbutik

En av mina favoritbutiker är INDISKA.

När man går in där kan man bli lätt yr i huvudet av alla färger och former men på deras hemminredningsavdelning kan man hitta helt fantastiska saker!

Idag när jag hade vägarna förbi stod dessa saker där på hyllorna och bara väntade på att få komma hem till mig (åtminstone kändes det så)!

Det här turkosa "trädet" att hänga smycken på piffade upp min walk in closet så där alldeles lagom mycket.
De här korgarna/fruktskål/brödfat är helt i min stil, det mindre ska jag ha som brödfat/kakfat. Perfekt nu när julen nalkas, i den ska jag servera pepparkakor, saffranskakor och annat gott! Den större får just nu fungera som fruktskål men till jul kommer den att fyllas av mandariner, torkade fikon, nötter, knäck och annat gott!

Lägg märke till de fina detaljerna!
För övrigt har jag fått in en beställning av inbjudningskort till ett födelsedagskalas för en liten flicka som fyller 5 år, känns hur kul som helst!

Kvällskramar till er alla!

Inga kommentarer: