måndag 12 oktober 2009

PARIS

Nu är det bara ett par dagar kvar tills vi sticker till Paris, jag & Matthias. Det ska bli så skönt att få lite miljöombyte, det behöver vi verkligen! Vi har sagt att vi inte ska göra någonting speciellt, medan Aaron är hos mormor & morfar ska vi bara strosa omkring, fika, äta chokladpraliner, äta god mat, dricka vin och bara njuta av varandra. Lite shopping ska vi väl hinna med också hoppas jag, vi båda är riktigt sugna på att gå på gamla franska loppmarknader och second hand-butiker. Där kan man kanske göra ritigt roliga fynd!

Jag har bara SÅ mycket jag vill hinna med innan vi sticker, men att fundera över mitt företag ligger högst upp på listan så jag kommer nog att att spendera mina kvällar med att färdigställa illustrationer och utarbeta en logga. Helt fantastiskt roliga saker, men jag önskar att jag hade mer tid! Och så önskar jag att jag skulle kunna lägga ut dem här på bloggen, men som jag sagt tidigare så blir färgåtergivningen helt urflippad.

För övrigt var helgen som gick något utöver det vanliga, vi saknar er Anders, Åsa & Lova, kom tillbaka!

Nu back to work innan det är dags för dunet, hallmålning står på tapeten!

GOD NATT!

1 kommentar:

Maria sa...

Ha det fantastiskt bra i Paris! Det är ni värda! Hälsa familjen.