torsdag 22 oktober 2009

En liten skattkammare

Aarons rum är en liten skattkammare, i dubbla bemärkelser. Han är ju vår största skatt och hans lilla rum är ju då vår skattkammare. Rummet är också hans skattkammare för där förvarar han alla sina saker och han älskar att vara där, bland alla sina "skatter".

Kl 06.15 imorse när han låg och sov med sin pappa i vår säng smög jag in i hans rum och tog några kort. Hans rum känns väldigt mysigt och ombonat i limegrönt, turkos och vitt.
Jag älskar de här två små pojkféerna från Baboo. De står på en hylla i hans rum och vaktar. I den ena ska man lägga hans första hårlock och i den andra ska man lägga hans tappade tänder. För mig betyder de så mycket för att jag köpte dem i en liten inrednings/barnklädesbutik i Hägersten innan vi flyttade därifrån. Jag blir så nostalgisk när jag ser dem och jag LÄNGTAR tillbaka!











Inga kommentarer: