tisdag 20 oktober 2009

Världen snurrar för snabbt

Just nu känns det som om världen snurrar för fort! Jag skulle behöva mer semester så att jag hann med att göra allt jag vill. Just nu känns det som om jag inte hinner med någonting! Men det är väl så det är när man är arbetande småbarnmamma med alldeles för höga ambitioner!?!?

Imorgon är det jobb i huvudstaden som gäller, skulle vilja utnyttja dagen och stanna en stund för nöjes skull, men det hinns tyvärr inte med denna gång.

Idag bjuder jag på en på Aaron eftersom han är så levnadsglad och för att det är så befriande med barn. De har inga tider att passa, inga måsten och inga krav. De lever för dagen och njuter av varje minut! BARN ÄR UNDERBARA och det är min lilla skatt som gör att jag klarar av vardagen.

Tack Aaron för att du finns!

Tack livet för att du gav mig Aaron!

1 kommentar:

Gävle-Sofie sa...

Jag tittar till din blogg titt som tätt, men är dålig på att lämna kommentarer. Hoppas PAris var trevligt. Vi var i Wien förförra veckan. 25 grader och sommarvärme! Nu åter på jobbet, men till helgen kommer mina föräldrar så det ska bli trevligt!
kram/S