torsdag 1 oktober 2009

Eget företag

Nu har jag tagit det första steget, ut från mina tankar, mot att starta mitt egna företag. På onsdag nästa vecka har jag bokat tid hos en coatch på Nyföretagarcentrum som ska få lyssna på mina tankar och idéer. Jag hoppas att han även kan komma med en del konstruktiv feed-back och tips. Att få starta ett företag i liten skala där jag ska få utlopp för mina kreativa idéer känns som en dröm.....en dröm som jag snart har tagit ett steg närmare att förverkliga, det känns befriande!Jag lovar att hålla er uppdaterade på hur det går! Kanske jag kan säga att jag har ett företag, någon gång i början av 2010? Jag lever efter att man måste våga satsa någonting för att vinna någonting och ibland måste man våga kasta sig ut för stupet ibland och nu ska jag göra det! Äntligen är tiden inne!

GOD KVÄLL!

4 kommentarer:

Lindis sa...

Spännande!!! Jag vill veta ALLT! Jag har kommit på text till min tavla nu "Borta bra men hemma bäst" Kanske kan du göra en sån till mig

♥ Fyra årstider sa...

Go for it..om man tror så kan man lyckas.
Kram Lotta

Mellan fyra väggar... sa...

Oj, låter spännande! Lycka till!

Maria sa...

Lycka till! Du är modig som vågar fullfölja dina drömmar, men det är helt rätt!