fredag 25 mars 2011

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Liselotte som har den fina bloggen "A piece of happiness". Tack så mycket Liselotte, vad glad jag blir!!!!!
Utmaningen går ut på att helt enkelt berätta 8 saker om sig själv och sedan skicka utmaningen vidare till 8 andra bloggisar som inte har mer än 100 followers (hur man nu ska veta det, som sagt!!!)

Here we go, här är jag i kortformat:
1. Jag är lite av en modeslav som älskar kläder och skor.
2. All form av skapande ligger mig varmt om hjärtat, älskar att gjuta betong, sy, måla och skapa med blommor.
3. Har pluggat 1 termin i Wollongong, Australien. En underbar tid att tänka tillbaka på!
4. Har bott nästan 10 år i Stockholm men bor nu ca 16 mil söder ut. Saknar Stockholmspulsen ibland men njuter av mitt lugnare liv här.
5. Älskar frukt i alla former men jag har ingen riktig favoriträtt.
6. Älskar sol och värme, om jag hade möjlighet skulle det bli minst en långväga resa till solen varje år.
7. Skulle ALDRIG I MITT LIV få för mig att åka på skid/vintersemester. Urk, vad tråkigt och kallt!!!!!
8. Ogillar vinter så pass att jag aldrig vill ha snö, eller ok, snö får det vara mellan den 22 -26 december, sedan bort med eländet!!!!

Jag skickar vidare denna utmaning till bloggisarna:
Just Johi/Drömmar om vanilj
Marits vita skrin
Mitt vita hus
Kärleksallén
Livet på ön
Marias blogg
Tusen idéer och en fröken
Vita gavlar

Hoppas att ni alla har en bra fredagskväll, själv sitter jag i soffan och väntar på att min älskling ska komma hem från Vimmerby. Kom snart!!!!

5 kommentarer:

Johi sa...

Tack för passningen, lovar att anta utmaningen. Hoppas du har det mysigt och att du har fått sällskap i soffan. Och det där med vintersemester...du får kanske lov att ompröva det där om du sitter i skinnsoffan i skilogen med en stor varm choklad och knastrande brasa ;-)

Kram

Anonym sa...

Va roligt att få läsa lite om dig. Önskar er en härlig helg. Kram

Anonym sa...

Grattis grattis önskar vi igen! Vi längtar efter att träffa det lilla pyret! Kramar Hasse Karro och Tyra!

Sarah sa...

Tack tack, va roligt.

Kärleksallen sa...

Åh va kul! Denna ska jag göra imorgon! Kram