onsdag 23 mars 2011

Loppisrunda

Ledig onsdag, solen skiner från en klarblå himmel och idag väntar en loppisrunda för min del! Ska bli härligt att strosa runt stadens 3 största loppisar (som bara har öppet onsdagar och lördagar) alldeles ensam, kanske kan bli en del fynd om jag har tur?!?!? Efter det väntar något som inte alls är lika upplyftande, nämligen ett tandläkarbesök! Blä, gillar verkligen inte att gå dit men det är ju ett nödvändigt ont ibland...önska mig lycka till!

Ha en bra dag!
KRAMAR!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Åh va roligt med loppis. Ha en fin dag.

Hanna Z sa...

Näe det tror jag inte. Nu har han inte kräkts mer:) Och när han spydde var det precis när han ätit varje gång. Och han är lika pigg och glad som alltid, och det är inga kaskadspyor utan små skvättar. Men det luktar så äckligt så därför jag bytt kläder på oss, haha.
Men klart man är lite extra uppmärksam om det skulle vara nåt konstigt eller utöver det vanliga, iom att det går mkt magsjuka nu..