söndag 13 mars 2011

Minikläder

Helgen har ägnats åt att städa, rensa, sortera och förbereda för att lilla bebisen ska komma till oss! Idag har jag rensat och gått igenom Aarons alla kläder i stl 50 och 56 och jag kan inte förstå, inte ens i min vildaste fantasi, att han varit så liten! Åhhhh, vilken nostalgitripp, vilken lycka att se dessa små kläder igen och vilken härlig känsla att ytterligare en liten familjemedlem snart ska ha några av plaggen på sig! (efter att jag sorterat alla dessa kartonger gick jag på stryktvätten och där fanns givetvis flera av Aarons kalsonger. Dessa i stl 98 har jag tyckt sett så små och gulliga ut tidigare men idag kändes de som stora hav!!!)

Jag blir helt sjuk av minnen, nostalgi och längtan efter denna lilla, lilla minimänniska som snart ska komma ut till oss!!!!!! Men lite vemodigt är det nog också att titta på alla dessa små byxor och tröjor....man inser då att tiden går så otroligt snabbt och man tar så mycket för givet. Man borde bli bättre på att fånga dagarna!!!

Nu väntar en ny vecka med nya äventyr, det gillar jag!!!

2 kommentarer:

Johi sa...

Vad fin bloggen har blivit!

Myspys att förbereda för liten. Vi håller också på att fixar med kläder hit och dit men då våra egna som ska få bättre organisation ;-)

Ha en fin vecka!

Maria sa...

Så härligt att det är så nära nu! Vad fint du har gjort Aarons rum! Lycka till med allt om jag inte hinner kommentera fler gånger innan bebisen kommer.
KRAM