onsdag 2 mars 2011

Färg till Aarons rum!

Som jag sa tidigare i veckan så håller jag på att fixa och dona i Aarons rum (någon kallar mig galen att göra det 3,5 veckor innan bebisen ska komma, andra säger att jag "boar" för fullt, inte vet jag om jag är knäpp eller inte men jag trivs och det är huvudsaken!) och idag var jag och köpte färg till väggarna. Hela rummet ska bli vitt och så ska två väggar få oregelbundna vågräta linjer i dessa färger samt vitt. Visst blir man glad av att bara se dem???? Det känns som att titta på karameller, underbart! Nu sitter jag och pustar ut med en kopp kaffe efter att ha målat hans rum 1 ggr med vit färg, jag är ju liksom inte smidig som en panter just nu!

Idag har jag också varit och beställt en madrass till bebisens lilla vita korgsäng (som jag själv sov i på 70-talet), den var tvungen att måttbeställas eftersom det inte är standardmått. Har också köpt en jättefin mobil att ha ovanför skötbordet. Åhhhhh, vad jag längtar tills den lill* skrutten är ute!!!!! Som sagt, bara ca 3,5 veckor kvar nu!

Kram!!!

3 kommentarer:

Emelie sa...

Vilka härlig fäger! =) man blir jätteglad bara av att titta på din bild. Väntar med spänning på att få se det färdiga resultatet... om inte bebisen kommer innan du hinner bli klar ;)

Boa på nu!
kram Emelie

Karolina sa...

Jättefina färger!

Stort lycka till med nya bebisen :-)

Kram
karolina

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vilka härliga pastelliga färger, ska bli spännande att se vad det blir av det :)

Kram F