fredag 11 mars 2011

En ansiktslyftning

Både bloggen och webbshoppen håller just nu på att få sig en rejäl ansiktslyftning, det känns så roligt, skönt och nästan befriande att göra om, fixa och förnya! Webbshoppen är fortfarande under omgörning, men den går att besöka och det går att beställa! När allt är färdigt kommer jag att ha en liten överraskning till alla som vill beställa ett tryck eller kort!!!! Så håll ögonen öppna!
Idag väntar ett besök hos tryckeriet och en sväng på stan. Aaron kom hem i onsdags med befarad matförgiftning (7 ungar på samma dagisavdelning fick magont och kräktes vid samma klockslag) men nu är han sitt vanliga gamla jag igen men han är hemma med mig så vi ska ha en mysdag. Hoppas nu bara att det var matförgiftning så att inte jag själv blivit smittad, men det märks väl....att vara gravid i vecka 37 och bli magsjuk känns inte som någon hit.....men, men, än så länge känner jag mig kry, det är huvudsaken!

Till sist hälsar jag FREDAGEN och helgen välkommen!!!! Med det här sköna vårvädret är vi snart här!!! Magnolian kommer att blomma fortare än vi kan ana!
KRAM!

Inga kommentarer: