torsdag 24 mars 2011

Två hjärtan

Igår lovade jag att jag skulle visa vad jag köpte på Pias Botaniska. Det här hjärtat i vit korg/rotting (eller vad det nu är) fick följa med hem och pryder nu vår soffhörna. Det ska nog hänga på vår familjevägg på övervåningen sedan, kanske att jag sätter en ram med ett kort på oss inne i hjärtat?
Jag är ju såld på hjärtan och kan inte få för många så imorse när jag lämnat Aaron på dagis åkte jag ut till mamma o pappa på landet och plockade videung och björkkvistar. Av dem band jag med hjälp av ståltråd detta hjärta som nu pryder vår ytterdörr. Runt hjärtat virade jag en gammal rosa spets som jag köpt på loppis för över ett år sedan. Om det håller sig fint till påsk kan man ju byta ut bandet för att göra det lite mer "påskigt". Det var dock lite svårt att fota då banden fladdrade i vinden, men håll till godo!

Ha en bra dag allihop!
Kram!

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej! Jag har hittat din blogg via Linda Thörns hemsida för ganska länge sen. Har läst då och då och jag gillar verkligen vad du skriver om. Inredning och barn!!!Jag träffade även dig på Jenny och Marcus Blombergs bröllop där jag och en tjej till var toastmadams! Därför kände jag igen dig... Hoppas det är ok att jag lägger in dig under mina bloggfavoriter? Vi väntar också tillökning när som helst och känner igen dina känslor du skriver om. Ha en bra dag! Hälsn Hanna Göransson. Min bloggsida är: www.hannagoransson.blogspot.com som heter Lyckliga Vardag. Ska dock bli bättre på att skriva inlägg nu när mammaledigheten kommit igång. Hej svejs