fredag 4 mars 2011

Mission completed!

Nu är Aarons rum färdigmålat och här är resultatet! Jag är SÅ nöjd med färgerna, det blev så himla fint tycker jag! Som ni ser är varken sängen bäddad eller några av hans saker tillbakaplockade, men det blir ikväll! Jag är osäker på om hans hylla ska ligga ner som den gör på korten eller om jag ska ställa den på högkant, måste nog prova och se vad som blir bäst. Hans lilla skolbänk har kommit på plats, men den ska bli vit, har inte riktigt hunnit med det projektet ännu;-)
Filten, överkastet och kuddarna som ligger på sängen har fungerat som färginspiration.

Nu ska jag hämta Aaron på dagis, sedan ska vi iväg och fixa lite ärenden, bland annat köpa nya burkar att ha pennor och annat junk i till hans rum.

Gissa om det kommer vara en GLAD kille som kommer in i sitt rum i eftermiddag????

Ha en bra fredagskväll allihop!
Kram!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Vad fint det blev! Riktigt vårhärligt!

Trevlig helg!
Emelie

Sarah sa...

Jättefint. Jag röstar för stående hylla tror rummet ser större ut då. Lycka till inför förlossning. Kram