tisdag 20 januari 2009

USA byter president och jag tar fram mina amerikanska vattenflaskor

Idag tänkte jag visa lite nytt och lite nygammalt hemma på Frivaktsgatan.

Var på Vera Design och Interiör på lunchen idag och köpte två nya kuddar och en pläd, det jag skrev om för några dagar sedan. Jag är så nöjd med inköpet! Nu känns det lite mer vårigt hemma!
Jag tog också fram mitt fat från 50-talet, helschysst mönster. Det köpte jag på en second hand-affär på Hornsgatan i Stockholm för ett par tior en gång i tiden och jag blir alltid lika glad av att se det, det är så fint!
Tänkte också visa mina vattenflaskor från amerikanska Starbuck´s coffee, kan ju passa bra idag när USA byter president. Dessa flaskor har jag haft så mycket nytta av, två på 1 liter och 1 på 1/2 liter. Om du kommer över några någon gång så rekomenderar jag att köpa!

Och slutligen behöver jag lite hjälp...
Jag köpte den här trälådan förra våren men kan inte riktigt placera den...vad skulle du använda den till? Kanske så här?



Nu måste jag packa väskan för morgondagen som jag ska spendera på Transportstyrelsen.

Over and out!

1 kommentar:

Lindis sa...

HEJ!
Fina kuddar, en riktig Jennyfärg. Trälådan kan du ha färska kryddor i eller räkningar, eller som du har nu, det är också fint.
/LT