onsdag 14 januari 2009

I tvättstugan...

...vill jag ha den här!

Kolla http://www.fridasgard.se/. Där kan man beställa riktigt fina saker. I like!

Och den här skulle jag vilja ha vid vår kontorshörna när den blir färdig, man kan använda den till mycket men jag skulle ha den att sortera räkningar och andra viktiga saker i, ett fack för mig, ett fack för Matti, ett för Aaron osv.


I helgen ska jag nog åka ut till mamma o pappa och hämta en gammal sockerlåda som står på magasinet, jag såg på en blogg att en tjej använde en sådan som tidningskorg, det var hur schysst som helst. Hoppas bara att mamma kan avvara en, jag vet att hon också gillar dem skarpt!





1 kommentar:

Lindis sa...

En sån har jag, en sockerlåda men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha den till och om man vågar måla den vit... Ska du måla din?

Spännande lördag ni får....