lördag 31 januari 2009

I Arkitektur

I nya numret av Arkitektur finns ett uppslag om Waynes coffee i Jönköping, både byggnad och möbler är omtalade som unika i ett Waynes-perspektiv, så Micke och Mia - Tar ni med mig dit när vi kommer till Jönköping, arkitekturintresserad som jag är?!?! Om det är upptaget i den tidningen så måste jag se det!

Idag har jag förövrigt haft en lugn dag...Aaron och jag har varit själva, Matti har hjälpt kompsiar att flytta (för övrigt till ett fantastiskt hus med sjötomt som ska bli väldigt roligt att besöka) medan Aaron och jag var och köpte ett träningskort till mig, var på långpromenad, bakade blåbärsmuffins och tog en tur ut till mamma o pappa på landet. När jag kommer ut dit känns det alltid så lugnt och skönt och jag brukar fråga mig själv "Borde vi inte ha byggt ett hus här när vi hade chansen?" Då hade jag bott granne med skogen och åkrarna. Helt fantastiskt hade det varit! Men chansen finns ju alltid kvar, just nu håller jag tillgodo med hus i ett villaområde, 250 meter från havet....inte fy skam det heller, om jag får be!

Inga kommentarer: