torsdag 15 januari 2009

Om någon vet...

....var man kan få tag på våriga, tuffa pojkkläder i schyssta färger (dvs INTE marinblått, brunt, svart eller mörkgrön) i stl 92 och 98 så kan ni gärna upplysa mig om det!!!!!! Jag blir så JÄKLA trött på att pojkavdelningen på alla affärer är så lite och så tråkig! Nej, importera coola kläder till coola pojkar är vad man borde syssla med om dagarna! Är på jakt efter nåt roligt till min syrras lille kille och till min egen men nej, det finns fasen ingenting att uppbringa!

Polarn och pyret- släng dig i väggen! Killarna är ju inte 102 år!
Åhléns- inte direkt
HM- ganska ok om man har tur
Lindex- som sagt, kan vara ok om man har tur
Sis and bro - ok, men helt opraktiska grejer
Cubus - verkar avveckla sin barnavdelning eller så har de glömt att beställa hem nya varor

Ja, that´s it folks, dvs inga kläder idag heller! GRRRRRRRR!!!!!

Får nog ge mig ut på nätet och leta grejer, Villervalla och Mojo brukar ju ha fina grejer, så kanske det blir ett nätköp ikväll?

Nu väntar jobb!

Inga kommentarer: