torsdag 29 januari 2009

badrum i ny tappning

Idag bjuder jag på lite bilder på vårt badrum på övervåningen som jag skrivit en del om här den senaste tiden. Efter en liten renovering ser det ut så här och jag är jättenöjd och stolt över hur fint det blev!

Ni som såg hur det såg innan hoppas jag håller med mig. För er som inte såg det så kan jag sammanfatta det med att det såg ut som ett svenskt utedass, furupanel i taket och en beige tapet med stora blå medaljonger och bokmärksglitter på. Fult som synden, med andra ord!
Det är så skönt att det är färdigt, Aaron älskar att gå in här, han gömmer sig bakom duschväggen, tittar fram och säger "tittut, duscha!" Det är bra att han börjar gilla att bada. Var på HM och köpte badbrallor härom dagen så att vi kan åka till badhuset och busa, jag vill uppmuntra lek i vatten så att han inte blir rädd för vatten.

Jag njuter för övrigt över att det är fredag imorgon och jag är ledig på eftermiddagen. En skön helg väntar!




Jag har en cliffhanger som jag avslöjar imorgon, nu kan jag säga att jag verkligen ser fram emot det som hända skall!

1 kommentar:

Maria sa...

Fint! Härligt med en vårbild. Ha en skön helg. //Maria