fredag 23 januari 2009

Mina favorittidningar

Idag har jag varit ledig, jätteskönt att bara vara hemma och styra. Men jag har inte varit ensam, Aaron är förkyld så han var hemma från dagis så vi har haft en händelserik dag, kan man säga! Allt är spännande, han är verkligen ute på en oändlig upptäcksfärd som bara verkar bli mer och mer vågad, från hans sida! Ibland undrar jag var den ska sluta....förhoppningsvis så slutar den aldrig, jag hoppas att han alltid ska vara en nyfiken kille som vill ut i världen och upptäcka, dock kan han kanske göra det under lite mer städade förhållanden än nu, om man säger så!

Men men, jag har haft det bra, pulat hemma, gått på promenad, tagit två långa fikastunder med härligt kaffe och kärleksmums. Jag har också hunnit med att läsa de senaste nummren av mina tre favorittidnngar, Allt om trädgård, Tove och Lantliv. I de tidningarna hittar jag alltid så mycket fint och så många bra inredningstips! Allt om trädgård är extra rolig just nu, när vi om några månader ska börja fixa ute i trädgården.

Hoppas du får en bra helg, själv ska jag spendera den med renoveringsarbete av badrummet på övervåningen!
Such a perfect day, I´m so glad I spent it with you, Aaron!

Inga kommentarer: