tisdag 13 januari 2009

Lite nytt...

Idag kommer lite bilder på några nya inköp från helgen som gick.
Ny bricka och liten tallrik från IKEA (vi köpte 12 st), så här ska jag avnjuta min frukost de morgonar som jag nu mera måste äta frukost själv medan killarna i huset sover, allt för att vara på jobbet senast kl 07.00. Om man äter frukost så här går det lite lättare att gå upp i ottan!Jag älskar brickan, jättefina elefanter i mina favoritfärger, jag blir glad av att bara se den.
Så här ser delar av vår tvättstuga ut nu. Underbart härlig, vit och fräsch! Ni som vet hur den såg ut när vi flyttade in kanske förstår vad jag pratar om. den har nämligen gått från murrigt mörkbrun träpanel med slitna lister och möra teakluckor från 70-talet till att ha blivit vit med turkos mosaik. Matti har legat i med renoveringen över jul och nu återstår inte så mycket där heller, jag ska lägga mn hand vid lite "pynt", foton på det kommer senare!
Nu ska jag sova Törnrosa!
Over and out!