söndag 29 januari 2012

Trädgårdsplanering och nya gardiner

Sitter nedsjunken i soffan efter en härlig helg hos släktingar i Vimmerby...känner mig trött och småförkyld så det blir nog tidigt i säng ikväll....om Felix låter mig gå och sova vill säga. Just nu är det väldigt ledsamt om kvällarna då en hörntand håller på att titta fram. Stackarn, det måste göra så ont!

Jag funderar på att göra om en rabatt i trädgården i vår så nu är det hög tid att börja planera...skulle vlja ha en stilren rabatt med buxbom-bollar runt mitt fina japanska körrsbärsträd. Och så skulle jag vilja ha nya kantstenar och fin täckbark eller stenar som täcker jorden och motar bort lite ogräss. Inspirationsbilder måste letas upp!

I fredags var jag på IKEA och hittade tt jättefint gardintyg till Aarons rum så imorgon ska jag nog sy en ny gardin och en kudde till hans rum. Roligt ska det bli!

Nu ska jag leta trädgårdsinspiration!
Kram!

Inga kommentarer: