söndag 8 januari 2012

Lite mer inspiration!

Nu har ytterligare en långhelg passerat och jag är mer än nöjd med dess innehåll! Vi har haft härliga släktingar på besök och det var alldeles för länge sedan vi sågs så jag njöt av varje minut!

Här hemma händer det inte så mycket just nu....jag går och sparar på mig massor av tankar, idéer och inspiration inför våren och nu börjar det riktigt klia i fingrarna efter att skapa, snickra, måla och finurla!
Ursäkta mig för den riktigt dåliga bildkvaliteten, har fotat med mobilen i dåligt ljus. Båda bilderna är fotade ur senaste nummret av Hus & Hem.
Så här kommer ytterligare en inspirationsbild från nyaste numret av tidningen Hus & Hem. Jag visade min pappa bilden idag och han lovade mig att hjälpa mig att snickra ihop en till Aarons rum, fasst vi kom överens om att göra det i vår, när vi kan vara utomhus och jobba.....LÄNGTAR!!!! Ska redan nu börja samla på mig fina tapetbitar som jag ska tapetsera alla fack med!

Nu ska jag ta det lugnt i soffan fram tills jag ska hitta kudden!

KRAM!

Inga kommentarer: