lördag 21 januari 2012

Aaron skåp

Nu är Aarons skåp ommålat och tapetserat invändigt. Vi använde vanlig vit snickerifärg och scrapbookingpapper i ljusblått med vita prickar. Pappret klistrade vi dit med vanligt tapetklister. Allting har Aaron och jag gjort tillsammans, målat , klistrat och klippt. Han är en riktig fena på att pyssla, min 4-årige lille son!

Vilken skillnad det blir när man gör iordning saker, precis som man själv vill ha det! Tänk vad lite färg och papper kan göra! Nu står skåpet på hans skrivbord och han har med stor omsorg lagt in sina "skatter" i skåpet. Behöver jag säga att han är mer än nöjd?

Jag ber omursäkt för dåliga bilder, photoshop har ännu inte installerats på min nya dator....hoppas på att det installeras SNARAST!!!

Nu väntar prinsess- ocg prinskalas för oss! Emma fyller 4 år och det ska firas rejält!

Innan vi gick loss med färg och tapet

Både botten på lådorna och insidan av skåpet blev tapetserat med scrapbookingpapper

Så här fint blev det!
Kram!

Inga kommentarer: