måndag 2 januari 2012

Fashion geek

 Jag har varit alldeles för sen med att fixa en kalender för 2012. Jag är en sådan person som vill ha en gammal hederlig papperkalender, att bara använda sig av kalender i telefonen och datorn kommer nog aldrig vara tillräckligt för mig. Nej, en gammal hederlig, vanlig kalender med bra översikt vill jag ha!

Den bästa som finns, enligt mig, designar man själv (enligt vissa mallar) och beställer på http://www.personligalmanacka.se/. Idag klickade jag hem en i turkosa färger och jag längtar tills den dimper ner i brevlådan så att jag kan börja organisera mina röriga mammadagar för nu är det virrigt på alla plan!

Och jag tyckte att den här passade mig....jag är ju en riktig sucker för kläder så ja, en fashon geek kan man nog kalla mig!

Nu ska jag ta mig några välbehövda timmar sömn innan morgondagen drar igång!
Kram och sov gott!

Inga kommentarer: