måndag 11 oktober 2010

Underbara måndag!

Jag vill börja med att tacka för era fina kommentarer angående min nya jacka, TACK! Och ja, det blir en keeper!Idag har det varit en fantstisk höstdag här, ganska kallt med stålande sol från en klarblå himmel så jag hämtade Aaron från dagis vid 15.00 och så gick vi till Abborrebergskogen på äventyr. På vägen dit hann vi både titta på båtar och plocka en massa nedfallna höstlöv. Aaron älskar att vara ute så vi njöt av den friska luften båda två! Hemma igen vid 17.00 så åt vi god middag och bakade äpplemuffins med egna äpplen från trädgården. Efter det var lilleman helt slut och somnade ovaggad kl 19.30. Jag kom då att tänka på att livet faktiskt är underbart!

Ja, det har varit en helt perfekt måndag och start på en ny vecka! Så här bra borde alla måndagar vara!

KRAM!

4 kommentarer:

Johi sa...

Ja...du. Vi har haft en ledig måndag som kunde ha blivit underbar men som blev lång & full av bus & trots... Så kan det också vara ibland... Jag gjorde en äppelpaj som jag o mannen svullade i oss när barnen somnat. Kram

s.m.i.l.e sa...

Såna stunder lever man länge på. Härligt!

Anonym sa...

Kul att du behöll jackan - den var supersnygg och som sagt mycket "Jenny" :-).

Karolina HD sa...

Jag blev av misstag anonym :-. Kram Karro