söndag 24 oktober 2010

Nu är det jul....

....i alla fall på IKEA!
Samtidigt som det känns liiiite tidigt så får man ju julstämning i kroppen när man ser deras skyltning, eller hur?
Bilden är ruskigt dålig, tagen i brådrasket med mobilen, jag är ledsen. Hoppas i alla fall att ni får en glimt av de fina jul-sängkläderna. De skulle jag verkligen kunna tänka mig att vakna upp i på julaftons morgon.

Ha en bra söndagskväll, jag ska spendera den med att göra inbjudningskort till min systerdotters kalas, hon fyller 6 år och ska ha "pysselkalas" för sina kompisar, kanske märks att vi är släkt?

Kram!

1 kommentar:

s.m.i.l.e sa...

Kul med make over på bloggen. Gillar att texten ramats in i fält. Fast jag saknar din fina header... :-)

Jag måste nog ta en sväng till Ikea inom kort. För att titta. ;-)

kram och trevlig söndagskväll!