fredag 8 oktober 2010

Några fynd blev det!

Idag hämtade jag Aaron tidigt på dagis och så åkte vi in till stan för att se om jag kunde hitta någon bra vinterjacka. Ingen jacka som jag gillade så långt ögat nådde men jag hittade några billiga fynd ändå!
En brunrosa klänning från Cubus för 149 kr och ett par grovstickade strumpbyxor från HM för 79 kr. Alltid lika kul när man hittar fina saker till ett billigt pris! De två ska jag matcha med bruna stövlar.
Nu ska jag kurera min onda hals (jag tror allt att en dunderförkylning knackar på dörren) med honungste, sen blir det fläskfilé med klyftpotatis och efter det IDOL! Ja, en riktigt mysig fredagskväll, alltså!

KRAM!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Krya på dig! Det verkar som det går en förkylningsepedemi i bloggvärlden. Själv sitter jag här och hostar och snyter mig framför datorn.

Trevlig fredag! Kram :-)

Johi sa...

Krya på dig! Fina köp...bruna stövlar... Hade jag också velat ha men jag har köpt 3 par skor denna hösten *ähum* Kram

Maria sa...

Säger detsamma som föregående skribenter, krya på dig!