lördag 9 oktober 2010

Jag skulle ju bara....

....köpa en födelsedagspresent till en kompis men så var det någonting som bara drog mig in på MQ, en affär som jag för övrigt sällan går in i nu för tiden, och där hängde jackan och ropade på mig! PRECIS som jag hade tänkt mig att den skulle se ut men inte PRECIS den prislapp jag hade tänkt mig....jag skulle ju bara köpa en billig jacka till vintern med tanke på att jag har en jättefin dunkappa som jag stormtrivs i men som kommer att vara för liten just i vinter...en Bondelid-jacka är aldrig billig.....

Eftersom det var den enda som var kvar fick den hänga bakom kassan tills imorgon så att jag kan sova på saken....svårt beslut att fatta....I-landsproblem kanske man kan kalla det?

1 kommentar:

Johi sa...

Min erfarenhet säger mig att om man hittar "det" så måste man shoppa! Du kommer gräma ihjäl dig annars ;-)