onsdag 6 oktober 2010

Jacka

Inser nu att jag kommer behöva köpa en ny vinterjacka som min mage kan växa fritt i. Köpte en i helgen men tycker efter närmare eftertankke inte om den så det blir att lämna tillbaka och börja om mitt sökande. Kanke några av dessa kan vara något? Med en storlek större än vanligt borde det gå!

Vero Moda

Vero Moda

Gravidjacka frånEsprit

Gravidjacka från Esprit

Ja, för en vinterjacka måste man ju ha, eller hur?
Kanske någon av er har ett bra jacktips!

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på Bonde söker fru!

KRAM!

2 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Låna av en större kompis/make/mamma eller hur lång tid gäller det? Jag hade en dunjacka jag kunde ha nästan hela tiden och på slutet lånade jag! Den översta jackan var ju ursnygg! Får nog spana in!
Hoppas du mår bra!
Kram Lisa

Anonym sa...

Hej!Jag gillar verkligen den glansiga, svarta jackan på sista bilden från Esprit. Frågan är bra hur man hittar den! Vad jag kan se finns den inte på deras hemsida..? Kanske kan du hjälpa mig? Min mage kommer vara som störst under januari och februari, de kallaste månaderna, så en varm jacka är ett måste =)

/Anneli