torsdag 28 oktober 2010

Underbara känsla!

Nu känner jag den underbara känslan av små, små, små lätta fötter och händer mot min mage, från insidan! Nu har bebisen där inne blivit tillräckligt stark för att jag ska känna hennes/hans små hälsningar och det är ju bara en så underbart, fantastisk känsla att få känna sin lilla bebis där inne. Veta att den lever. Veta att den rör sig.
Veta att den hälsar till mig: Hallå mamma, jag är här inne, jag ska bara växa till mig lite så kommer jag sen!

Älskade unge!

6 kommentarer:

Johi sa...

Mysigt!

Fröken K sa...

Så roligt. Det är alltid så mysigt, ungefär tills slutet av graviditeten. Då är det inte så himla mysigt längre. :D
Men det vet du ju säkert. Hehe.

Maria sa...

Underbart! :)

a piece of happiness sa...

Gulligt skrivet. Kram LiseLotte

s.m.i.l.e sa...

Åh så härligt! Jag förstår precis känslan. Minns när vår minsting låg i magen och jag var orolig. Varje gång jag tänkte en orolig tanke, var det som om den lilla pluttan där inne i magen tänkte "Var inte orolig, mamma, jag mår jättebra" för då kom det en liten spark eller en piruett eller nåt i magen. Unna dig att njuta, vännen!

fredagskram från en cybervän :-)

Lena sa...

Vad härligt det låter och vad spännande och underbart att snart få träffa den lilla som ligger där inne och växer till sig:)
Kram