lördag 23 oktober 2010

Regnväder

Idag öser regnet ner här i Lindö och inspirationen är lika med noll....
Man skulle ju kunna binda höstkransar, som min mamma bett om länge eller röja i sällskapsrummet på övervåningen eftersom hantverkare kommer på måndag och byter tak och sätter in takfönster men jag känner inte för det...Men jag har i alla fall städat upp här på bloggen och ändrat lite på utséendet, det känns kul!

Nej, nu ska jag nog slå mig ner i soffan med mina grabbar, tända en brasa och lite ljus så ska nog den här kvällen också ordna upp sig!

Ha en riktigt bra kväll i höstvädret allihop!
KRAM!

3 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Fint du har gjort på bloggen.
Jag försöker jobba hemma men det känns också hopplöst. Så jag tittar på lite bloggar istället ;)) LiseLotte

Kärleksallen sa...

Hej söta Du!
Hoppas att Du mår bra! Jag bara undrar om du sett mitt mail?
Kramar

Kärleksallen sa...

Hej hej!
Nu är det mailat igen!
KRAMAR