söndag 10 oktober 2010

Leaver or keeper?

Ja, det är inte helt enkelt att ta kort på sig själv men så här ser i alla fall jackan ut som jag skrev om igår. Jag gillar den skarpt och det kanske inte ser så ut på bilderna men det finns mycket plats för en växande mage, kanske inte kan ha den knäppt untill the bitter end, men då får jag väl knäppa upp den då!
Det här är en jacka som jag känner att jag kan ha i många år, för den är väldigt Jenny på något sätt. Lägg märke till knytbandet under bysten och längst ner i bak...gulligt...
Well, leaver or keeper?

8 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

It's a keeper!

Allt ser så fint ut: hallen, du och jackan!

Kram!

a piece of happiness sa...

Klart du ska ha den, du passade jättebra i den.

:)) LiseLotte

s.m.i.l.e sa...

Håller med mamman i huset!

:-)

Lindis sa...

Den var jättefin!

Johi sa...

Såklart en keeper! Jättefin och helt rätt färg i år!

vitagavlar.blogspot.com sa...

JÄTTEFIN!!!!!!!!! Behåll den!
Kram Lisa

Hjärtan i livet sa...

En sån jacka skulle jag också kunna tänka mig, jättefin.
Kram Eva

Karolina sa...

Behåll!
Klär dig. Jättefin!

Kram