onsdag 2 september 2009

Stockholm igår

Igår hade jag ett möte i Stockholm med mitt jobb och då passade jag självklart på att stanna lite längre för att hinna fika med bästa Åsa som jag träffar alldeles för lite nu mer och för att gå en sväng på stan. När jag kommer upp till Stockholm inser jag alltid hur mycket jag faktiskt saknar den där staden....det är alltid med ett vemod som jag åker därifrån och så var det även igår...tur att jag har två fantastiska killar som mötte mig i dörren när jag kom hem! Då var jag lycklig igen!
Självklart hann jag med lite shopping, jag fick dock inte med mig det där som stod högst upp på önskelistan, dock fick dessa tre tröjor följa med hem tillsammans med detta fina halsband. Efter att ha handlat upp ett presentkort fick jag betala ca 350 kr för hela rasket. Ett fynd, enligt mig!

Blusen ska jag ha till jeanskjol och leggings, 199 kr på Indiska.
Den rosa toppen, 129 kr på Gina Tricot, ska jag ha under mina stickade västklänningar, en är grå och en är dimlila.

Den cremefärgade toppen med broderat mönster, Kappahl 249 kr, ska jag matcha med jeanskjol eller slitna jeans. Halsbandet, 69 kr på Lindex, åker nog på till lite allt möjligt!

Nu väntar powerwalk runt Lindö!

Over and out!

Inga kommentarer: