torsdag 10 september 2009

Aaron and me!

Idag har det varit en riktig Aaron-och-mamma-dag och det har varit fantastiskt! Jag åkte snabbt som blixten från jobbet till hans dagis för att hämta hem honom. Han sprang emot mig när jag kom och gav mig en STOR kram, sen sa han: Åka hem, mamma! Så vi stack hem, helt enkelt. Åt snabb middag, packade picnickorgen och sen bar det av med vagnen till Lindöfjärden för att mata änderna. Det är något Aaron gillar så han var överlycklig!
Däremot har han svårt att förstå att de inte vill äta ur hans hand, men han bad dem: Kom o ta bröd, kom o ta! Sa han medan han höll fram brödet. Sen fortsatte han: Aaron pussa ankorna, Aaron pussa dem! sen bar det av till lekplatsen vid badet där vi spenderade sisodär 1 timme med att åka ruchkana och klättra. Efter det blev det picnic, promenad hem, bad, kvällsmat och slummer i sängen. Han somnade som en stock och jag saknar min lilla kille som attan! Men vi ses nog i natt, han brukar ju alltid komma in till oss på natten. Hoppas att han gör det i natt också!

Inga kommentarer: