fredag 25 september 2009

Hemma hos oss

Idag har varit en fantastisk dag med sol och härligt höstväder! Jag slutade jobbet vid lunch och tog mig en lång promenad innan jag hämtade Aaron på dagis. Sen bar det av till min kompis Camilla och hennes son Sixten som bjöd på fika och massor av lek!

Tidigare i veckan utlovade jag bilder på lite pyssel som jag ägnat mig åt de sista dagarna, och här kommer lite av resultatet: Filthjärtan fastvirade på blomkruka med högblank tunn ståltråd. Jag letade upp några gamla tennljusstakar som jag hade förpassat till förrådet, och vips...titta vad fina de blev tillsammans! Filtstjärnor på vita linnegardiner. Lite nya blommor på min hylla i köket. En kruka piffade jag upp med en vit stjärna i keramik.

Vi har länge varit på jakt efter nytt soffbord och jag har hittat det!!!!! Jag bara sprang på det och insåg att det är bordet jag har letat efter! Jag slog självklart till och så här ser det ut! Tänkte även visa hur det ser ut när man slår upp ytterdörren hos oss, jag älskar öppenheten i vårt hus! There´s no place like home!