måndag 21 september 2009

Indiska

Indiska är nog en av mina favoritbutiker, de har SÅ mycket fina saker så jag blir alldeles tokig av lycka!

Idag såg jag denna underbara kjol, som man skulle kunna matcha med brun eller benvit topp, bruna strumpbyxor och stövlar. Och så den här klänningen som jag bara inte kunde motstå. Den fick följa med mig hem idag. Den är av lammull och är alldeles, alldeles underbar! Den ska jag matcha med gammelrosa eller vinröda strumbyxor/tights och stövlar och min bruna skinnväska.
Bilderna är inte helt 100 vad gäller färgåtergivning. Kjolen är röd, brun (inte grå) och benvit. Klänningen är benvit med mönsterstickningar i gammelrosa, vinröd och orange. Jaja, ni ser ju i alla fall modellerna.De har också jättefina inredningsprylar till bra priser. Lite av deras sortement kommer nog att pryda vår nya hall senare i höst så håll utkik efter bilder!

Inga kommentarer: