onsdag 9 september 2009

Drömlampa

Som en del av er vet ska vi göra om vår hall, riva ut några garderober och sätta vit liggande råspont på väggarna. Det grafitgrå klinkersgolvet vi lade in för 1 år sedan ska självklart ligga kvar, det är jättefint enligt mig! I hallen ska det upp en stor spegel med ekram och så ska det in en vit byrå och den här lampan ska stå på byrån! Äntligen har jag hittat min drömlampa! Jag struntar i vad den kostar, den ska in i mitt hus! Finns på Mio, förresten så där ska jag spendera alldeles för mycket pengar när vår hall är klar!

Bild från www.mio.se

Jag ska passa på och tipsa om en jättefin nätbutik för er som gillar den lantliga stilen, kolla http://www.mixin.se/ så får ni se!


Nu ska jag kolla äppelkakan som står i ugnen och kolla vidare på Idol. Där snackar vi underhållning!

Inga kommentarer: