fredag 11 september 2009

Skaparlusten flödar!

Idag har jag haft semester och jag har spenderat dagen framför datorn och skapat denna illustration som jag ska skicka på tryck, rama in och sätta upp i vår hall när vi har gjort om den.

Oj, vad jag älskar att få skapa, jag måste verkligen få mer tid till det för det är verkligen det BÄSTA jag vet!

Som ni ser så har jag även använt motivet till en ny bloggrubrik, vad tycker ni?

Imorgon ska jag och Aaron åka till gamla Linköping och Valla. Jag hoppas att vi även hinner med ett besök på IKEA medan pappa och Matti ska slita med fasaden på huset. Jag känner att det är bäst att passa på att göra utomhusaktiviteter medan det fortfarande är fint väder.

Ha en bra helg allihopa, det ska jag ha!

1 kommentar:

Lindis sa...

Jättefint!

Liknar lite denna illustratörs stil, kolla in hos henne så kanske du får mera idéer
http://www.anness.se/blog/