söndag 27 september 2009

Bra födelsedag

Idag är min födelsedag och det har varit en riktigt bra dag!
Min familj har varit här och ätit tårta och för första gången i mitt liv bakade jag en ägg- och laktosfri tårta och den blev riktigt god!
Och många fina presenter fick jag också, TACK alla ni som har uppvaktat mig idag!

Bland presenterna fanns ett presentkort på Nordik, som är en av favoritbutikerna när det gäller inredning, och med posten i fredags fick jag en inbjudan till vippkväll i samma butik den 30/9 då de erbjuder 20% rabatt på hela sortimentet. Snacka om sammanträffande!!!! Självklart ska jag dit på onsdag kväll och se om det finns något jag vill ha! Jag får ta med mig kompisar, så är det någon som kan och vill så får ni gärna följa med på onsdag mellan 19.00-21.00 och handla inredning med 20% rabatt!

Nu ska jag njuta av de sista timmarna av min födelsedag, det är ju trots allt 1 år tills den kommer igen! Undrar föresten vad det här året kommer att bjuda på? Ja, svaret kommer den 27 september 2010. Hoppas på en massa POSITIVA överraskningar, de ledsamma lämnar jag till föregående år!
Over and out!

2 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Stort grattis på födelsedagen Jenny.

Vad glad jag blir att du tycker om min blogg.

Kram på dig.
Marit

Maria sa...

Grattis i efterskott! Hälsa och sköt om er!