söndag 13 september 2009

Helgen som gick

Den här helgen har verkligen gått fort, dagarna bara springer iväg och jag undrar om det alltid ska vara så? Då måste jag VERKLIGEN börja ta vara på dagarna mer!
I helgen har jag ändå hunnit med en del, lördagen började med att Aaron satte på min klockradio, radio P2 med trumpetjazz, kl 07.00. Insåg snabbt att något måste vara fel eftersom P2 var inställt och radion var på högsta volym! Hur P2 kom dit vet jag inte men jag kom ganska snabbt på att ljudet var trasig så det gick inte att sänka. Därmed var jag klarvaken och Aaron fick mecka sönder son första radioapparat, vilket han ÄLSKADE!!!!!
Sen kom mormor och vi stack till IKEA, gamla Linköping och Valla.
Söndagen har vi spenderat hemma, först röjde vi i garaget, sen gjorde jag denna nyponkrans som nu pryder vår ytterdörr och efter det kom bästa familjen Sjögren och fikade hos oss!
En BRA helg, med andra ord!

Inga kommentarer: