måndag 31 augusti 2009

Massor i garderoben - inget att ta på sig

Visst är det så ibland, att det finns en herrans massa saker i garderoben men man har ändå ingenting att ta på sig. garderoben skulle lika gärna kunna gapa tom för allt där inne känns fel.

Idag är en sådan dag, ska till Stockholm med jobbet imorgon och borde gå och plocka fram något att ta på mig redan ikväll. Jag har gjort ett par rundor till garderoben redan, men inte kunnat plocka ut något för allt känns fel, tråkigt, fult och intetsägande på något vis...

Ska ta ett varv till nu, det lutar åt att jag tar ett par slitna jeans, vit top och en grå stickad väst. Men vad ska jag då ha för skor och vad ska jag ha för jacka? Det kommer ju inte att vara åskvärme imorgon när jag ska åka direkt!

Ja, det är sådana världsliga problem jag tampas med ikväll. Är för övrigt riktigt nöjd med mig själv eftersom jag varit ute och sprungit Lindö runt, typ.

Over and out!

1 kommentar:

Maria sa...

Känner igen allt för väl det du berättar gällande kläder...Duktig du är som har sprungit! Sköt om dig och hälsa Matthias och Aaron. //Maria