onsdag 12 augusti 2009

Ett nytt försök...

Jag vet att det var alldeles för länge sedan som jag gjorde ett inlägg på min blogg men som de flesta av er vet så kom livet emellan och bloggandet kändes som en världslig sak...

Men nu känner jag att det har börjat klia i fingrarna igen. Kanske för att Jenny, som jag har förstått gick i ide i en kokong för länge sedan, har vaknat till liv igen eller kanske för att hösten är på ingång. En ny årstid och ny kraft! Jag måste säga att jag längtar lite tills det blir lite kallare, då man får ta på sig en tröja extra, sitta i soffan med tända ljus eller kura på ett mysigt kafé. På något vis känner jag att livskraften är på tillbakagång och jag hoppas att det håller i sig!

Jag har bestämt att jag ska ta vara på dagen, känna glädje över det jag har istället för att vara olycklig för det jag inte har. Vi, i vår lilla familj, ska ta vara på alla stunder tillsammans och göra dem till roliga stunder.

Mina två favoritkillar blickar ut mot nya horisonter (Mallorca juni 2009).



Vi ses snart igen!

1 kommentar:

Lindis sa...

Jättefint kort och en fin inställning.
kram kram