söndag 23 augusti 2009

Altanen

Vi har en STOR altan, eller trädäck, kanske man ska kalla det. Hela 60 kvm stort, faktiskt och förra veckan oljade Matti in den och se så fin den blev! Den är faktiskt helt fantastisk att spendera lediga dagar på. När vi var och tittade på huset innan vi köpte det var just trädäcket en av de grejerna jag föll för.
Del av vårt trädäck

Annars har helgen gått snabbt, igår var jag på bröllopsfest hos bästa Annelie och Johan och idag var jag för första gången i mitt liv på Me & I-party med min syster hos en av hennes vänner. Ett lustigt spektakel, skulle jag vilja säga och jag gillade inte direkt kläderna heller (inte syrran heller) så vi fika o stack där ifrån!

Där emot hann vi med en del annan söndags-shopping. Ett par jeans blev det för min del. Jag ÄLSKAR jeans och kan aldrig få för många! Eller denim i alla former, kanske jag ska säga...men mest jeans, helt enkelt för att det är skönt, användbart och ser jäkligt schysst ut, alltid! Det hänger bara på vad man matchar med!

Många söndagskramar från mig!

Inga kommentarer: