tisdag 18 augusti 2009

Och så blev min garderob!

Ja, min garderog skulle man nu mer faktiskt kunna kalla en "walk in closet" utan att överdriva!

Oj, vad man kan förändra med lite färg, ny matta och en liten bit tapet, men mest av allt behövs lite kreativitet! Jag målade hela klädkammaren i en matt vit färg och lade in en ljusgrå heltäckningsmatta. Men så kom jag på att jag hade en tapetrulle som jag kommit över för flera år sedan men inte vetat vad jag skulle göra med. Jag tapetserade två längder bakom de nya hyllorna som sattes upp på väggen.

Nu ska jag bara hitta lite fina kartonger, burkar och andra bra förvaringssaker. Några krokar och ytterligare en hylla ska sättas upp, men nu är det mer eller mindre färdigt och så här blev resultatet:



1 kommentar:

Lindis sa...

Det blev ju hur fint som helst, å vad snabbt det gick att få färdigt det.

Gissa vem som snörvlar och käkar panodil i dag...